Bekijk uw winkelwagen

Garanties

» Hulp bij garanties
Graag doen wij er alles aan om producten in uitstekende staat te verzenden, toch kan het zo zijn dat u een garantie wilt aanvragen.
Dit is mogelijk met de garantieaanvraag. Raadpleeg altijd eerst de productdocumentatie voor eventuele probleemoplossingen.
» Mogelijkheden
• Product werkt niet:
Indien het product niet werkt, proberen wij eerst samen met u het probleem op te lossen.
Kan het probleem niet worden opgelost dan kunt u het product omruilen of uw geld terug vragen.
Na onderzoek ontvangt u een nieuw product of ontvangt u binnen 30 dagen uw geld terug.

• Product wordt niet herkend:
Indien het product niet herkend wordt, proberen wij eerst samen met u het probleem op te lossen.
Kan het probleem niet worden opgelost dan kunt u het product omruilen of uw geld terug vragen.
Na onderzoek ontvangt u een nieuw product of ontvangt u binnen 30 dagen uw geld terug.

• Productkwaliteit ontoereikend:
Indien de productkwaliteit ontoereikend is, proberen wij eerst samen met u het probleem op te lossen.
Kan het probleem niet worden opgelost dan kunt u het product omruilen of uw geld terug vragen.
Na onderzoek ontvangt u een nieuw product of ontvangt u binnen 30 dagen uw geld terug.

• Product beschadigd:
Indien het product beschadigd is, proberen wij eerst samen met u het probleem op te lossen.
Kan het probleem niet worden opgelost dan kunt u het product omruilen of uw geld terug vragen.
Na onderzoek ontvangt u een nieuw product of ontvangt u binnen 30 dagen uw geld terug.

• Andere redenen:
Indien u andere redenen heeft die onder retouren zouden kunnen vallen, verwijzen wij u door naar retouren.

• Let op:
Garanties kunnen alleen worden geaccepteerd met een garantieaanvraag.
» Garantieaanvraag
• Neem contact op met onze klantenservice:
E-mail: service@fullprint.nl (24 uur per dag, 7 dagen per week).
Telefoon: 0182-633444 (op werkdagen van 09:00 - 17:30 uur).